FETT CREEPY!

cecilia: assåååååå värsta cooooolt att ja ska bli moster
cecilia: hahahahaha du kommer aldirg bli de
sannaa: hahahaha och :S
troru ja bryr mig?

cecilia ´: jaaa:O  vill du inte bli moster???
sannaa: NEJ PALLA
cecilia ´: jaa :] HAHAHAHA du kom å bli faster
faster sanna

(18:21) sannaa: euw nej


sen plinga de på dörren och efter ett tag ropa mamma att ja skulle komma ner.
där satt min storebrosa (äldsta) med sin tjej.
mamma: sanna vet du vad, du ska bli faster.
jag :...........

:O:O
asså fett creepy.

det är något me mig och cissi. allt vi säger så händer det.

typ idag, vi snacka om en person efter skolann osså va vi i en skog elr nått. osså kom den och ba: tja.
vi ba: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat.


ossså massa andra saker.
asssssså de är sjukt. men ah, de är nått magiskt med oss. hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Gabriella

"typ idag, vi snacka om en person efter skolann osså va vi i en skog elr nått. osså kom den och ba: tja.

vi ba: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat."



haha, "den"? ;)

2009-09-08 @ 21:50:45
URL: http://gabsj.blogg.se/
Postat av: Törmä

sv: Dö är att överdriva :P

2009-09-17 @ 20:17:45
URL: http://toerme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0