fågelbo

hej bloggen slanna å clissi här.
idag har vi varit på Ersboda dagenn, de va tråååk!
vet inte ens varför vi gick dit menmennn, sen efter typ två timmar bestämde vi oss för att gå hem sen påväg hem så såg vi dom hära.


seriöst, de va typ jag och clissi i framtiden.
ja till vänster, clissi till höger.
å clissi va jätte seg på att gå, sen stanna hon hela tiden och gjorde ursäkter för att vila. För hon typ ba: ååh kolla på de där trääädet.

hahah.
sen gick vi hem till mig å hämta pengar senn gick vi till frasses å köpte mat. mmmmm.


mummmss


clissi grisa ner

sen efter vi åt lämna vi en lappp,



häöhöhhö

sen efter frasses gick vi till jula. typ bondenns kläder där.
hoohho. haha asso pinsammt inne påå julaa, ja är smart...

Clissi: en sånn här måste vi ha.
Slanna: en fönsterputs? :s
Clissi: Nej.. det ä en isskrapa..
Slanna: jaha...:]

gahhah, iaf chillaa vi utanför jula ett tag sen gick vi hemmååt,
och såklart stanna vi vid våra pollar!!



<- min,     clissis->
min heter ponnyn och clissis heter hästen.
vi är experter på att komma på namnnn asså!

jajjaa vi red typ hem på dom däraa.. hejdååh nu ska vi gåå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla patetisk blogg...

2009-08-16 @ 12:23:01
Postat av: Rebecca

Gött med pommes =D

2009-08-24 @ 00:46:48
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0