ePicC

hellluuu bloggiss :] slannana in tha house.
hahaha ja kolllar inte allss på hannah montana :( hahaha.
jaa har kollat på college. den va sådär menenemen,
min brorsaa har fixat mitt internet ocksåå så nu äre ffetttt najjsjssss.!!
iaffiaifiaiif, ja typ dissa clisssi å bonndeehn idag. de va kul :] hahaha
lallala jakkk saknar clissi va år senn vi träääffadess. hiihihih
är jääävligt trötttt, åska å blixtraa ju inatt.
blev värsta sur för ja trodde de va någon som tog kort på mig, men de va ju bara blixtenn. hehhehe.

men nu ska jag iaf gååå, men innann en BRA låt :]]]]]

GAMMAL MEN BRA!



clissi ja vet att du kmr älska den :* :*:*:*


hejdåhhhh //SLANNNNAA!

Kommentarer
Postat av: clsisisiis

OMG, så jävla dålig lååt!!!!!!!!!!! :]

2009-08-12 @ 17:02:57
URL: http://clissiochslanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHa College är bra ! Jag och Cissi såg den en gång!

2009-08-12 @ 17:40:52
Postat av: Chris

Sanna is the hottest swedish girl ever!!!!

2009-08-12 @ 22:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0