ÄNTLIGEN

hellooooooo bloggn !!! clissi häär :D
idag ha ja int varit me slanna, i miss her redan !! :( :]
men iaf, ja ha varit värsta duktig idag, ja ha städa mitt rum!!! int så ofta ja gör de faktist , min syrra sa att de såg ut som en bunker här, men de vet ja väl int om de stämmer... :]

åsså ha vi flytta datorn till mitt rum nu så ja slipp va i min syrras rum !!!!!!! ganska skönt! så nu kan ja prata me slanna heela nattn :] fast just nu ä hon int inne på msn... hoppas hon loggar in snart :D

åsså tog ja bort den här skyltn i onödan för att ja trodde den skulle va i vägn när datorn kom men den va int de... så ja ska typ he dit den igen snart om ja orka, annars gör ja de imorrn :D

HEHHEHEHE, hemligt reg-nummer :]

aja, nu ska ja göraa nått  annat :]
HEJDÅÅ!!!!!!!!/clissi

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart det bra med databordet? Jag kommer förbi idag. :)

2009-08-18 @ 09:11:56
URL: http://izzabellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0